19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.

13.05.2015

Honda ar prieku paziņo par viena no motociklistu cildinātākā un atmiņas raisošākā vārda atgriešanos – Africa Twin. Honda, kas, atklājot True Adventure prototipu EICMA (Milānas motociklu izstādē) 2014. gada novembrī, skaidri parādīja savus nodomus un attīstības virzienu, tagad apliecina, ka pilnīgi jaunais CRF1000L Africa Twin pie visas Eiropas dīleriem nonāks jau 2015. gada nogalē.



Daži motocikli nevainojami iemieso enduro motocikla garu. Oriģinālais XRV650 Africa Twin, kas debitēja 1988. gadā pēc tam, kad Honda uzvarēja 3 no četriem Parīze–Dakara rallijiem pēc kārtas, ir viens no šiem braucamrīkiem. Tā spēja braukt jebkur, spēks un izturība, vieglā vadāmība un ikdienas komforts ir padarījusi to par perfektu ceļabiedru, ar kuru doties piedzīvojumos. Un tas ir palīdzējis definēt motociklu segmentu, kas nu ir kļuvis par vienu no populārākajiem visā pasaulē. Jaunais Africa Twin ir palicis uzticīgs visām XRV650 un tā pēcteča XRV750 spējām un talantiem, vienlaikus papildinot tā labās īpašības ar visu, ko Honda pēdējo desmit gadu laikā iemācījušies uz ceļa un apvidū, tostarp no Team HRC atgriešanās Dakarā 2013. gadā*.

Vēl vairāk, pirmoreiz šajā kategorijā Africa Twin varēs izvēlēties aprīkotu ar jauno Honda dubultā sajūga transmisijas (DCT)** tehnoloģiju, kas Honda motociklu vidū ir unikāla. DCT jaunākā versija tika speciāli izstrādāta un ieprogrammēta, lai nodrošinātu spēju braukt apvidus apstākļos, kas ir tik raksturīga Africa Twin.

Pilnīgi jaunais CRF1000L Africa Twin no jauna definēs prasības un cerības, kas tiek liktas uz liela tilpuma enduro motociklu spējām kā uz ceļa, tā apvidus apstākļos, kā arī atklās gluži jaunu nodaļu izcilajā Honda universālo motociklu vēsturē, kas radīti patiesiem piedzīvojumiem.

------

* Vairāk informācijas par Team HRC meklējiet www.rally.hondaracingcorporation.com

** Honda, kopš DCT ieviešanas 2010. gadā, Eiropā ir pārdevuši vairāk nekā 35 000 ar DCT aprīkotu motociklu, un 2015. gadā vairāk cilvēku deva priekšroku DCT, nevis standarta manuālajai transmisijai (53% no visiem pircējiem) modeļiem, kam tā tika piedāvāta kā viens no aprīkojuma variantiem: VFR1200X Crosstourer, VFR1200F, NC750X un NC750S. Africa Twin tiek piedāvāts arī ar jauno DCT versiju, kas ietver īpašas bezceļu braukšanas funkcijas.