Offroad
Motocross
Enduro
Trial

  • Uzticams 49cm3 SOHC 4-taktu dzinējs gādā par vienmērīgu, viegli lietojamu jaudu.
  • 10:1 kompresijas koeficients nodrošina labu sniegumu.
  • Apkopi neprasoša kondensatoru novadoša aizdedze (CDI) un automātisks izcilņķēdes spriegotājs.
  • 13mm ventiļu vārstu karburators piedāvā teicamu degvielas patēriņu droseles darbību pie dažādiem apgriezienu apjomiem.
  • Viegli pārslēdzama 3-ātrumu transmisija un automātisks sajūgs ir viegli lietojams.
  • Tērauda rāmis un svārsts teicami sabalansē spēku un pakļāvību.
  • Apgrieztā teleskopiskā dakša dod elegantu 87mm balstiekārtas kustību.
  • Mono-amortizatora aizmugures balstiekārta, nodrošina labi amortizētu kustību 70 mm rādiusā. .
  • Spēcīgas, vieglas priekšas un aizmugures trumuļa bremzes.
  • Dzinēja konstrukcija izdala maz kaitīgo gāzu un atbilst visstingrākajiem emisijas standartiem.
  • Šaurs,110mm plats, CR-stila sēdeklis, slaida benzīnbāka, un īpaši zems 550mm sēdekļa augstums nodrošina teicamu komfortu un mobilitāti plašam jauno braucēju lokam.
  • Atslēgas aizdedzes slēdzis pasargā no nozagšanas.
  • CRF-R atbilstošs korpuss, krāsas un grafika.