Motorolleri/125cc
Big Scooters
125 Scooters
125 Motorcycles

- Kombinētā bremžu pretbloķēšanās sistēma optimizē bremžu spēka sadalījumu starp priekšas un aizmugures bremzēm, vienlaikus neitralizējot riepu izslīdēšanas iespēju pie mainīgiem ceļa seguma apstākļiem.
- Programmējama degvielas iesmidzināšanas sistēma. Datorizēta sistēma uztur lielu jaudu un atsaucīgu veiktspēju jebkādos ceļa apstākļos.
- TUKŠGAITAS APTURĒŠANAS SISTĒMA: Degvielas ekonomijas un emisijas ierobežošanas sistēma, kura automātiski apstādina dzinēju pēc 3 sekunžu darbošanās tukšgaitā un  atkal  iedarbina brīdī, kad tiek pagriezts droseles rokturis.
- Ietilpīga 7 litru degvielas tvertne apvienojumā ar uzlabotu degvielas ekonomiju un jauno dzinēju izvirza motorolleri līderos savā klasē.
- V-matic transmisija. Siksnas-konvertera transmisija ar modernu trīs pakāpju darbības konstrukciju kopā ar "twist-and-go" automātisko sistēmu nodrošina vienmērīgu pārslēgšanos plašā ātrumu diapazonā.
- Ļoti dabīgs sēdēšanas stāvoklis un lieliska aizsardzība pret laika apstākļu iedarbību pateicoties vertikālajai korpusa priekšdaļai nodrošina komfortablu braukšanu.
- Plats 799 mm garš sēdeklis nodrošina lielu atbalsta virsmu un vietu, lai varētu brīvi pārvietoties, bet rūpīgi izstrādātā sēdekļa forma un šaurāka grīda ļauj bez grūtībām nolaist kājas atbalstam uz zemes.
- Priekšas cimdu nodalījums, kurš iemontēts kreisajā pusē, nodrošina noderīgu, viegli pieejamu uzglabāšanas nodalījumu, bet bagāžas āķis droši nofiksēs Jūsu bagāžu.
- Liels spidometrs ar labi pārskatāmiem rādītājiem. Ieslēdzot aizdedzi spidometra adatas rādītājs testa nolūkā veic pilnu kustību uz priekšu un atpakaļ. Analogās mērierīces izmantotas arī degvielas un temperatūras rādītājiem, lai uzmetot ātru acu skatienu viegli nolasītu to rādījumus.
- Priekšpusē galvenajam bagāžas nodalījumam zem sēdekļa izvietoti katrā pusē pa vienam ķiveres turētājam. Nodalījumā tagad var izvietot pilna izmēra ķiveri.
- Stingrībai un izturībai optimizēts spēcīgs rāmis  nokomplektēts ar jauna dizaina viegliem lietajiem alumīnija diskiem ar desmit īpaši tieviem spieķiem un bezkameru riepām.
- Aizmugures amortizatoru sākotnējā noslogojuma regulācijai trīs stāvokļu vietā tagad ir pieci, paverot iespēju vadītājam precīzāk pieregulēt piekari, jo sevišķi braucot ar pasažieri.
- Teleskopiskā priekšas dakša ar 100mm gājienu nodrošina lielisku saķeri ar ceļu un ir pieregulēta, lai nodrošinātu pakļāvīgu un kontrolējamu braukšanu.