Motocikli
Supersport
Touring
Street
Custom
Adventure

Honda CBR1000RR-R Fireblade

 Fireblade vienrindas četru cilindru pusizciļņu zobrata dzinējs nodrošina 113 Nm griezi un 160 kW maksimālo jaudu. Un, lai gan vadošie skaitļi ir jau zināmi, padeve apgriezienu diapazonā ir pilnībā izmainīta – tas ir milzīgs HRC attīstības un zinātības rezultāts, lai radītu paātrinājumu pagriezienu izbraukšanai, ko papildina ievērojama jauda pie augstiem apgriezieniem.

2 motoru Throttle By Wire (TBW) pievienošana palielina daļēji atvērtas droseles vadību un ļauj pastiprināt dzinēja bremzēšanu, ja nepieciešams. Kompresijas pakāpe ir paaugstināta, ieplūdes atveres noregulētas un vārstu laiki ir mainīti saistībā ar jaunām vārstu atsperēm, vieglāku kloķvārpstu un optimizētiem, vieglākiem titāna klaņiem. Visas pārnesumu attiecības ir saīsinātas, lai palielinātu piedziņas spēku uz aizmugurējo riteni.

4-2-1 izplūdes caurules ir ovālas un baro titāna Akrapovič trokšņa slāpētāju, kas tagad ir nedaudz lielāks, bet darbojas par 5 dB klusāk.

Trīs noklusējuma braukšanas režīmi aptver plašu apstākļu klāstu ar iespējām pilnībā pielāgot jaudu, dzinēja bremzēšanu, Wheelie Control un HSTC. Visi iestatījumi ir pārskatīti, lai tie atbilstu jaunajam jaudas izvades raksturam. Elektronikas komplektācijā ietilpst arī regulējams starta režīms.

Tāpat kā iepriekš, alumīnija rombveida rāmis izmanto dzinēja aizmuguri kā amortizatora augšējo stiprinājumu, savukārt pagrieziena kronšteins ir balstīts uz RC213V-S dizainu. Stingrības līdzsvars ir rūpīgi optimizēts un padarīts elastīgāks, lai izmantotu dzinēja veiktspēju priekšējā un aizmugurējā riteņa saķeres līmeņa nodrošināšanai un stūrēšanas precizitātei.

Sešu asu inerciālais mērītājs (IMU) nodrošina precīzu braukšanas dinamikas 3D novērtējumu un datus visu elektronisko sistēmu pārvaldībai. Tas arī kontrolē stieņa tipa 3 līmeņu Honda elektronisko stūres amortizatoru (HESD).

Showa 43 mm Big Piston dakša (BPF) ir saskaņota ar Showa Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-L); priekšējos bremžu diskus darbina Nissin četru virzuļu suporti, savukārt pagriezienu izbraukšanas ABS tagad ir aprīkots ar RACE (sacīkšu) režīmu, kas ļauj izslēgt aizmugurējo ABS.

24GM CBR1000RR-R Fireblade SP ir pirmais motocikls pasaulē, kas izmanto jauno, trešās paaudzes Öhlins Smart Electronic Control (SE-C3.0) 43 mm NPX (SV) dakšu un TTX36 (SV) aizmugurējo amortizatoru ar spoles vārstiem un nodrošina sacīkšu kvalitātes piekari ar Öhlins Object Based Tuning interfeisa (OBTI) pārvaldītiem iestatījumiem. Jauna funkcija ir arī digitālās atsperu priekšslodzes vadlīnijas instrumentu panelī.
Priekšējos diskus darbina jaunie Brembo Stylema R četru virzuļu suporti un Brembo bremžu svira/galvenais cilindrs, savukārt pagriezienu izbraukšanas ABS tagad ir aprīkots ar RACE (sacīkšu) režīmu, kas ļauj izslēgt aizmugurējo ABS.

Pārveidotajā apšuvuma vidusdaļā ir jauni spārni, kas rada piespiedējspēku, lai uzlabotu bremzēšanas stabilitāti un vienmērīgu priekšgala saķeri ar par 10% mazāku piepūli ātrgaitas līkumos. Braukšanas pozīcija arī ir pielāgota, lai uzlabotu kontroli, stūres rokturi ir augstāki un pēdu balsti – zemāki.

Pilnībā pielāgojamais 5 collu TFT displejs piedāvā intuitīvu vadību, izmantojot četrvirzienu slēdzi uz kreisā roktura. Tagad pie aukstās palaišanas sarkanā līnija apgriezienu skalā paaugstinās, kad tiek sasniegta darba temperatūra.

Honda viedās atslēgas sistēma vairo ērtības, un straujas bremzēšanas uzmanības signāla sistēma (ESS) uzlabo redzamību aizmugurē esošajiem satiksmes dalībniekiem.