Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Jaunais CRF125F

Pilnīgi jauns tērauda rombveida rāmis piešķir CRF125F modeļa šasijai izcilu stingrības un spēka līdzsvaru, nodrošinot stabilu un aizraujošu braucienu.

Spēcīgais un viegli kopjamais 124cm3 ar gaisu dzesējamais SOHC dzinējs, kas darbina CRF125F modeli, nodrošina spēcīgu un vienmērīgu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem.

Ar karburatoru un jaunu, gareniski novietotu gaisa sajaukšanās kameru aprīkots risinājums, kas taupa svaru, uzlabo gaisa plūsmu un dod vietu arī kompaktam akumulatoram, kas nepieciešams elektriskajam starterim.

Četru pārnesumu manuālā ātrumkārba un sajūgs - galvenā pirmā īstā visurgājēja motocikla daļa - ir viegli maināma un ir ļoti ērti lietojama.

Integrētais gaisa sajaukšanās kameras/akumulatora dizains, kas atrodas gareniski rāmī, saglabā rāmja slaidumu un sēdekļa augstumu 739/785mm, tādēļ tas ir viegli vadāms 10 un vairāk gadu veciem jauniešiem.

"Tērauda svārstsvira darbojas paralēli Honda Pro-Link sistēmai un adatu gultņi tiek izmantoti, lai samazinātu berzi.
"

220mm priekšējās hidrauliskās disku bremzes - ar pielāgojamu bremžu sviras novietojumu - izdala konsekventu un viegli modulējamu bremzēšanas jaudu.

Jauni atbalsta punkti - plati novietoti kāpšļi un bremžu pedālis - saskaņojas ar šaurāko stūri un sniedz lielisku kontroli.

CRF450R modeļa 'trijstūra proporcijas' korpuss ērti transformējas uz CRF125F un ir pieejami tie paši ieguvumi - pilnīga brīvība braucienam.