Offroad
Cross
Enduro
Trial

CRF250R 2016

 

Pašas sīvākās sacīkstes gan profesionāļiem, gan amatieriem ir MX2 klasē, kur cīņa notiek plecu pie pleca par katru trases centimetru. Honda CRF250R jau ilgāku laiku ir viens no spēcīgākajiem cīņu biedriem, pateicoties vienmērīgai jaudas sadalei un uzlabotajai šasijai, kas nodrošina zibenīgu ātrumu un apskaužamu stabilitāti. Tam tiek nodrošināts alumīnija balansiera rāmis un centralizēta svara sadale kā CFR450R un pagriezieni ir vienlīdz efektīvi kā gaisā tā arī uz zemes.

2015. gada CR250R modelim tika uzstādīti 49mm Showa dalītās funkcionalitātes amortizatori un dakša ar trīskāršo gaisa kameru (Triple Air Chamber) (SFF-TAC-Air), lai pilnībā varētu izmantot šasijas iespējas. Papildus tas ieguva arī 3 iestatījumu Engine Mode Select Button (EMSB), kas ļāva izvēlēties vienu no 3 braukšanas veidiem - standarta, precīzu vai agresīvu - tieši braukšanas laikā ar pie labā roktura novietotu pogu.

Bet jāņem vērā, ka MX2 attīstība ir nepārtraukta un pat mazākās izmaiņas var sniegt milzīgu atšķirību kopumā. 2016. gadā Honda ir veikusi veselu klāstu uzlabojumu CRF250R modeļa dzinējam un piekarei, kuras ieteikusi Team HRC, katru nedēļu cīnoties pret labākajiem motocikliem un braucējiem MXGP seriālā."

Modeļa uzlabojumi: CRF250R ieguvis būtisku jaudas palielinājumu pie augstiem apgriezieniem pateicoties HRC izstrādātai cilindra galvai, virzuļiem un klaņiem, pieejama lielāka jauda zemos apgriezienos, nezaudējot veiktspēju vidējo apgriezienu diapazonā. Showa SFF-TAC-Air dakšai ir samazināta berze, uzlaboti reakcijas un amortizācijas rādītāji, tāpat Showa aizmugures amortizatori saņēmuši atbilstošus uzlabojumus.