Motocikli
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

CRF1100L Africa Twin

Africa Twin ir pilnveidojies. Vieglāks, jaudīgāks un pārpilns moderno tehnoloģiju, gan pats Africa Twin, gan tā brālis “Adventure Sports” ir rūpīgi uzlaboti – ar vēl izteiktākām identitātēm –, lai braucējiem sniegtu visoptimālāko aprīkojumu, dodoties ikvienā Patiesā Piedzīvojumā no bezceļu takas līdz maratonam šķērsām visam kontinentam.

Rāmis un motors

Eiropā sagaidāms jau 2019. gadā, Africa Twin tagad būs aprīkots ar jaunu, Euro5 atbilstošu 1084 cm3 paralēlo divcilindru motoru (no 998 cm3). Motoram veikti visaptveroši uzlabojumi, ieskaitot vārstu atvērumu regulēšanu, alumīnija cilindru čaulas un jaunu izplūdes kontroles vārstu, lai nodrošinātu vēl jaudīgāku veiktspēju un vienlaikus apmierinātu stingrās jauno Euro5 noteikumu prasības 2020. gadam. Maksimālā jauda palielināta par 7% līdz 75 kW pie 7500 apgr./min ar maksimālo griezi, kas palielināta par 6% līdz 105 Nm pie 6250 apgr./min, savukārt motors saglabājis zīdaini vienmērīgo jaudas un griezes padevi un izteiksmīgo “pulsāciju”.

Jaudu savalda jaunais rāmis ar alumīnija apakšrāmi, kas ir pieskrūvēts, nevis piemetināts pie galvenā rāmja. Pilnīgi jaunā, vieglā alumīnija svārstsvira ir tāda paša dizaina kā CRF450R motokrosa motociklam vēl labākai aizmugurējā riteņa saķerei un brauciena sajūtām.

Elektronika un mērinstrumentu panelis

Visaptverošais elektronikas aprīkojums, ko pārvalda jauns 6-Axis IMU, ietver Ride by Wire un Honda selektīvo vilces kontroli (HSTC), kā arī jaunas funkcijas, tostarp kruīza kontroli, līkumu izbraukšanas ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control funkcijas un ārkārtas bremzēšanas signāllukturus. Ir pieejami seši braukšanas režīmi: četriem ir iepriekš iestatīti jaudas, motora bremzēšanas un ABS parametri dažādiem braukšanas scenārijiem: Tour, Urban, Gravel un Off-road; un divi lietotāja režīmi, kas ļauj braucējam pašam iestatīt šo parametru kombinācijas.

CRF1100L Africa Twin ir aprīkots ar 6,5” TFT daudzfunkcionālo skārienekrāna displeju standarta aprīkojumā. Uz viegli lietojamā, gludā un šaurā ekrāna attēlotās informācijas līmeni var noregulēt pēc braucēja vēlmēm; informācija tiek attēlota skaidri un precīzi, nolasāma vienā acu uzmetienā jebkurā diennakts laikā. TFT skārienekrāns ir savietojams ar Apple Carplay®, kas ļauj braucējam saņemt ceļa norādes, zvanīt, saņemt ziņas un klausīties mūziku caur tālruņa aplikācijām.

CRF1100L Africa Twin

Vēl vairāk uzlabojot tā autentiskās spējas apvidus apstākļos, jaunais CRF1100L Africa Twin ir vēl šaurāks, ar jaunu, satriecošu rallija stila virsbūvi, šaurāku degvielas tvertni un par 40 mm šaurāku sēdekli, regulējamu starp 850 mm vai 870 mm.

Zemais vējstikls ļauj braucējam brīvi kustēties uz priekšu un atpakaļ, sēdus vai stāvus; kompaktie roku sargi un motora sargs papildina izteiksmīgo izskatu, vienlaikus palīdzot kopējam svara samazinājumam par 5 kg. 10% jaudas:svara attiecības palielinājums nodrošina jauna līmeņa dinamisko veiktspēju. 

Dubultā sajūga transmisija

Honda Eiropā ir pārdevuši vairāk nekā 100 000 ar DCT aprīkotus motociklus, kopš sistēma – joprojām unikāla motociklu nozarē – pirmoreiz kļuva pieejama 2009. gadā kā papildaprīkojums VFR1200F, un aptuveni puse Africa Twin pircēju to izvēlējās sev.

Pēdējo desmit gadu laikā sistēma ir nemitīgi pilnveidota. Jaunā Africa Twin DCT sistēmas “līkuma pamanīšanas” funkcija tiek darbināta ar IMU palīdzību, kas ļauj piemērot vēl dabiskāku pārslēgšanos, braucot automātiskajos D vai S režīmos.

Krāsas 

CRF1100L Africa Twin būs pieejams Grand Prix Red un Matte Ballistic Black Metallic krāsās, kas abas ietver satriecošu jaunu sarkanu apakšrāmi.

Kopš 2016. gada pasaulē pārdoti vairāk nekā 87 000 Africa Twin motociklu. Ar šo visaptverošo uzlabojumu virkni – kuru izstrāde ietvēra 21 jaunus patentu pieteikumus – Honda vēlas pievilināt tūkstošiem jaunu klientu, lai arī tie izbaudītu neskaitāmus dzīvi slavinošus piedzīvojumus, kurus dāvā uzņēmuma “Īstu Piedzīvojumu” flagmaņa motocikls.