ATV
ATV

TRX520FA6

- Pilnīgi jauns dubultā sēdekļa tērauda rāmis, kas konstruēts ar inženierijas datorprogrammu, ir cietāks (līdz pat 20%) un vieglāks, tādējādi sniedz vēl precīzāku vadāmību un vienmērīgāku braukšanu.
- jaunā priekšējā un aizmugurējā piekare nodrošina kustību līdz 185 mm abās pusēs, kā arī ir aprīkota ar jauniem amortizatoriem elegantam un kontrolētam braucienam.
- Foreman’s TraxLok 2WD/4WD sistēma tagad piedāvā trīs braukšanas režīmus: 2WD (2 riteņu piedziņa); 4WD (pilnpiedziņa) ar TraxLok akseleratoru uztverošu priekšējo diferenciāli; un jaunais pilnpiedziņas (4WD) režīms ar bloķējošo priekšējo diferenciāli, lai uzlabotu vilktspēju.
- Šī jaunā TraxLok sistēma ir aprīkota arī ar ātruma ierobežojuma pārsniegšanas režīmu, ko iespējams ieslēgt, kad priekšējais diferenciālis ir bloķēts, kas nodrošina palielinātu riteņu ātrumu smagos braukšanas apstākļos, piemēram, dziļos dubļos.
- Gan priekšējās, gan aizmugurējās kravas redeles slodzes jauda ir palielināta līdz 88 mārciņām (apm. 40 kg) priekšpusē un 176 mārciņām (apm. 80 kg) aizmugurē.
- Superizturīgs piekabes āķis ar 600 kg vilktspējas jaudu.
- Dubulto priekšējo lukturu sistēma ir pārveidota, un tagad tā ir aprīkota ar 35 vatu priekšējiem lukturiem ar koncentrētāku gaismas izkliedējumu uzlabotai redzamībai tumšā laikā.
- Jaudīgs 518cc viena cilindra OHV četrtaktu dzinējs ar šķidruma dzesēšanu ir gareniski iebūvēts rāmī, nodrošinot tiešu piedziņas vārpstas pielāgošanu priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem uzlabotai riteņu piedziņas efektivitātei.
- Augšpusē izvietotu vārstu dizains rada kompaktu dzinēju lieliskam garenpārgājības klīrensam, vienlaikus saglabājot plašu, viegli izmantojamu jaudas diapazonu.
- Īpaši izturīgs automātiskais sajūgs ar ieslēgšanos pie zemiem apgriezieniem lieliskai vadāmībai un vilktspējai.
- *Jauna programmētās degvielas iesmidzināšanas (Programmed Fuel Injection (PGM-FI)) sistēmas atmiņas vadība uzlabo jaudas nodrošināšanu un akseleratora reakciju, kā arī degvielas izmantošanas efektivitāti lielākā amplitūdā.
- Automātiskā DCT transmisija ar braukšanas/pazemināto pārnesumiem, kā arī Honda ekskluzīvo elektronisko pārslēdzēju programmu (ESP) ērtākai pārslēgšanai, pieskaroties pogām uz stūres.
- Nerūsējošā tērauda izplūdes sistēma ir aprīkota ar USDA kvalificētu dzirksteļu slāpētāju/izpūtēju klusai darbībai bez nepieciešamas apkopes, lai nodrošinātu ilglaicīgu darbību.
- Pielāgojams atsperu priekšnospriegojums visiem amortizatoriem ļauj pieregulēt piekari dažādām slodzēm un braukšanas apstākļiem.
- Neatkarīga aizmugures piekare
- jaunas svārstsviras šarnīra bukses no gumijas dod uzlabotu braukšanas komfortu pie zema ātruma un uzlabotu izturību.
- pilnīgi jauns viengabala degvielas tvertnes/malas pārsegs nodrošina vieglu piekļuvi (bez darbarīkiem) apkopes veikšanai.
- jauns, enerģiska stila korpusa dizains nodrošina labāku aizsardzību pret dubļiem un ūdeni.
- revolucionārs elektriskais stūres pastiprinātājs (EPS) - tikai EPS modelim.
- jauns trīspunktu montāžas iestatījums EPS sistēmai padara visu stūres mehānismu daudz stingrāku, lai sniegtu precīzāku stūrēšanu.
- palielināta 481 vatu AC ģeneratora izejas jauda, lai darbinātu vairāk elektrisko ierīču.
- Jauns rādījumu displejs ar papildu funkcijām, piemēram, apkopes atgādināšanas sistēmu, kas paziņo, kad pienācis laiks veikt apkopi.
- Augšējais palīglukturis tagad darbojas neatkarīgi no priekšējiem lukturiem, lai to varētu izslēgt, kad tiek pārvadāta krava uz priekšējā bagāžnieka.
- Jauns degvielas sūknis, kas pārņemts no Honda automašīnu tehnoloģijām. Tas tiek uzstādīts degvielas tvertnē labākai siltumizolācijai un sniedz pagarinātu filtru mūžu.
- Jaunās CV savienojumu uzmavas ir izturīgākas un neplīstošas.
- Jauni izolēti stūres šarnīra gultņi labākai izturībai.
- Optimizēts braucēja sēdēšanas novietojums papildu ērtībai.
- *par 20mm biezāks sēdekļa polsterējums un mīkstāks sēdekļa polsterējums uzlabo braucēja ērtības.
- Duālās priekšējās hidrauliskās disku bremzes un izolētas mehāniskās aizmugurējās trumuļu bremzes lielākai bremzēšanas jaudai.
- Pilna garuma sintētiska materiāla apakšējā plāksne ar iebūvētu priekšējo aizsargu pret skrāpējumiem.
- Palielināts attālums līdz zemei līdz 190 mm.