Offroad
Cross
Enduro
Trial

„Absolute Holeshot”

Pēc ievērojamu veiktspējas uzlabojumu saņemšanas 2019. gadā, 2020. gada CRF450R un CRF450RX var lepoties ar Honda selektīvās griezes kontroles sistēmu, kas darbojas kopā ar pārskatīto HRC iedarbināšanas kontroles sistēmu un ECU FI iestatījumiem.

Trīs režīmu HSTC uzdevums ir samazināt aizmugurējā riteņa spolēšanu (tādējādi zaudēto piedziņas impulsu) un maksimāli izlabot vilci. Tā neizmanto riteņa ātruma devēju un būtībā saglabā droseles sniegtās sajūtas, pārvaldot jaudu; aizdedzes laiks ir aizkavēts un PGM-FI kontrolēts, ja tiek konstatēts, ka apgriezienu maiņas ātrums ir ārpus iestatītā ierobežojuma. Kad dzinējs ir izslēgts, HSTC saglabā pēdējo izvēlēto iestatījumu nākamajam braucienam. Sistēmu iespējams arī atslēgt.

Ir veiktas izmaiņas piekarē, uzlabojot amortizāciju nelielā ātrumā.

CRF450R tagad ir pieejams ar jaunām aizmugurējo bremžu uzlikām, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju un novērstu nepieciešamību pēc aizmugurējo disku vāka. 2020. gada motocikls ir pieejams ar jaunu grafiku.

2019. gada CRF450R saņem ievērojamu uzlabojumu jaudā un griezes momentā un uzlabo veiktspēju visā apgriezienu diapazonā. Tas arī iegūst 3 līmeņu HRC palaišanas kontroli un izturību, koncentrējoties uz jauninājumiem. Šasija piedāvā pārskatītus piekares iestatījumus, sīkus svara taupīšanas atjauninājumus un jaunu Renthal Fatbar rokturi. Iespēja pirmajam izbraukt pa vārtiem un veidot putekļainus apļus ir tas, ko CRF450R ir vēlējies pēdējo divu gadu laikā. 
Un 19YM sniegums atkal uzlabojās - motors ir ieguvis ievērojami lielāku jaudu un griezes momentu, ar HRC vadīto cilindru galvu, ieplūdes un izplūdes gāzu regulēšanu nezaudējot zemu apgriezienu skaitu izsekojamību. 3 režīmu HRC palaišanas kontrole ir papildinājums, kas palīdz jebkuram braucējam no iesācēja līdz ekspertam trāpīt mērķī katru reizi no sākuma vārtiem. Pārslēdzēja sensors ļauj izmantot īpašas aizdedzes kartes katram pārnesumam, un PGM-FI ir optimizēts, lai veiktu degvielas iesmidzināšanu divreiz ciklā. Eļļas sūkņa jauda ir uzlabota, kā arī pārveidota sajūga pacelšanas ierīce un spiediena plāksne. Alumīnija dubultā spārna rāmis būtiski nemainās, bet ir nedaudz vieglāks, tāpat arī svira. Jauns priekšējo bremžu suports arī noņem vēl vairāk svarīgu gramu. Pārskatīti 49 mm Showa USD dakšas eļļas un atsperes/amortizācijas iestatījumi pastiprina reakciju, ko papildina "Super Finish" process aizmugures amortizatoram, kā arī pārskatīta Pro-Link attiecība. Jauno Renthal konusveida stūri tagad var arī pielāgot uz priekšu/atpakaļ uz augšējā jūga.