Motocikli
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

CRF450L

Kā bāzi izmantojot CRF450R sacīkšu motociklu, Honda jaunajam enduro motociklam ir izturīga, viegla šasija, kas būvēta, lai izmantotu visu pieejamo saķeri, un dzinējs, kas nodrošina spēcīgu un izmantojamu jaudu no pašiem pirmajiem apgriezieniem. Izturīgās augstas kvalitātes detaļas un garie apkopju intervāli dāvās bezrūpīgus braucienus un īpašnieka pieredzi.
Kārtīgam enduro motociklam ir jānodrošina daudz lietu: apvidus apstākļos tam ir jābūt vieglam, ar kvalitatīvu piekari un vadāmības īpašībām, kas atvieglo braucienu, apstākļiem paliekot smagākiem. Tā dzinējam ir jārada laba jauda un grieze jau pie zemiem apgriezieniem – tā veida, kas ir īpaši labi izmantojama un ļauj braucējam piekļūt visai iespējamai aizmugurējā riteņa saķerei, lai kāds būtu apvidus.
Visas īpašības, kas to padara lielisku apvidus apstākļos, padara to patiesi noderīgu arī pilsētā: tas ir šaurs un izveicīgs enduro motocikls, kas spēj izspraukties satiksmē, absorbē nelīdzenu ielu grambas un vienmēr atrodas priekšā pārējiem, pateicoties atjautīgajam zemu pārnesumu paātrinājumam. Tam ir jābūt uzticami iedarbināmam un ar saprātīgiem intervāliem starp lielākajām apkopēm.
Sacīkšu motocikli var būt labs pamats enduro motocikla izveidošanai. Taču daudz kas ir jāapsver. Sacīkšu līmeņa veiktspēja prasa intensīvu uzturēšanas grafiku, kas vienkārši ir par daudz prasīts no tiem, kas pa “takām” brauc vaļasprieka līmenī, kas vēlas tikai nospiest pogu un braukt – un turpināt braukt. Turklāt minimāli aprīkots sacīkšu motocikls var nozīmēt, ka svarīgi elementi, kas ļautu braukt uz ielas – lukturi, pagrieziena rādītāji, aizdedzes slēdzis –, nav tik draudzīgi lietotājam un tik izturīgi, kā varētu vēlēties.