Offroad
Cross
Enduro
Trial

2018 CRF250R

"Absolute holeshot” filozofija ir devusi iespēju revolucionāri uzlabot jaunākās paaudzes CFR450R, lai tas sasniegtu tās pašas virsotnes kā jaunais CRF250R - modelis, kas gadu gaitā ir ieguvis deviņus AMA Supercross titulus un divas AMA Motocross čempionāta uzvaras. Uzlabojumi paredzēti maksimālas jaudas sasniegšanai (īpaši augstu apgriezienu diapazonā) un izcilai vadībai. Plaši uzlabotais četrtaktu motors tagad ir aprīkots ar dubulto augšējo sadales vārpstu, dubultajiem izplūdes kolektoriem un lielāku izmēru. Pateicoties motocikla aprīkojuma uzlabojumiem, piemēram, titāna degvielas tvertnei un presēta alumīnija apakšrāmja kronšteiniem, ir samazināts tā svars un izsvarojums ir vairāk uz centru. Tāpat vieglāks alumīnija rāmis ar optimizētām elastības īpašībām sniedz braucējam plašāku kontroli un ir atsaucīgāks. Tagad jau bāzes aprīkojumā ir iekļauts elektriskais starteris, kuru baro viegls litija-dzelzs fosfāta akumulators.

2018. gada CRF250R pārliecinoši ar 5% pārākumu pārspēj 2017. gada CRF250R modeli kW/Kg rādītājā. Starta testos jaunais CRF250R ir par 3% ātrāks distancē 0-10m un par 3,6% ātrāks 30m sprintā. Tas atbilst pusei no motocikla garuma īsākajā distancē un pilnam motocikla garumam otrajā testā.

Motocikla DOHC motors ar palielinātu cilindra diametru un gājienu, lielākiem vārstiem un izmainītiem ieplūdes/izplūdes iestatījumiem iegūst varenu papildu 9% jaudu augstos apgriezienos, ievērojami paaugstināts ir arī augšējo apgriezienu limits. Jau no starta barjeras un pēc tam apli pa aplim 2018. gada CRF250R atrausies no sekotājiem un samazinās apļa laiku.

2018. gada CRF250R jaunā masas centralizētā šasija - identiska pašreizējai 2018. gada CRF450R - sniedz iespēju efektīvāk izmantot papildu jaudu, ģeometrija un zemāks smaguma centrs spēcīgāk spiež aizmugurējo riteni pie zemes. Jaunajam CRF250R uzstādīta tāda pati Showa 49mm tērauda atsperu priekšējā dakša kā CRF450R sniedzot braucējam atpazīstamu (un plašu) pielāgojamības līmeni.

Tāpat kā CRF450R arī CRF250R plastmasas aptecētāji nodrošina precīzu aerodinamiku, savukārt organiskais izvietojums dod iespēju braucējam brīvi kustēties. Nav jāuztraucas arī par krāsojumu, jo tā precīzos simbolus klāj skrāpējumdrošs pārklājums.